עמוד אינסטגרם עסקי למאמני כושר: כך תצליחו ברשת החברתית

עמוד אינסטגרם עסקי למאמני כושר

שיווק ברשתות חברתיות הוא כיום חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגית שיווק דיגיטלית. לכל אחת מהרשתות יש יתרונות יחסיים על האחרות. אם אתם עוסקים באימון גופני או בשירותים הכוללים כושר, יוגה, אימון או כל פעילות גופנית – האינסטגרם היא הרשת הנכונה להיות בה. הסיבה העיקרית לכך היא שכושר גופני הוא נושא שהכי קל לחוות אותו דרך תמונות וסרטונים. האינסטגרם בנויה ממש מסביב אליהם והיא מאפשרת לכם להציג את השירות שאתם נותנים כמו גם את מי שאתם בתור מאמנים ואפילו את המקום עצמו באופן מיטבי.

בכדי להפעיל עמוד אינסטגרם מצליח יש לעמוד בכמה כללים. המשיכו לקרוא וגלו מהם:

הקמת עמוד וביסוסו

השלב הראשוני באינסטגרם הוא הקמת היסודות שעליהם תהיה מבוססת המשך הפעילות. זה אומר העלאת תכנים ראשוניים הכוללים אפילו תכנים מאד ניסיוניים. זהו שלב בו אין לכם הרבה עוקבים ולכן הוא מצוין בכדי להכיר מקרוב את הפלטפורמה על כל הפונקציות השונות. לאחר שהתרגלתם אליה, תצטרכו לבנות קהל בסיסי של עוקבים שיעשה לייקים על הפוסטים וגם יגיב אליהם. זהו שלב שיכול להתארך אל מעבר למצופה. עמודים חדשים מתקדמים לאט מכיוון שהם מקבלים מעט חשיפה. בכדי לעבור את המכשלה הזו, ניתן לרכוש לייקים באינסטגרם מחברה שמתמחה בכך. הרכישה תתבצע באופן מקצועי והיא תפיח חיים בחשבון שלכם. מה שיקרה הלאה הוא שגם העוקבים האורגנים שלכם יתחילו להיות יותר פעילים, הפלטפורמה עצמה תזהה פעילות ותתחיל להמליץ יותר ויותר על העמוד. זהו מעגל כזה שצריך להתחיל היכן שהוא ורכישת לייקים יכולה להיות מקום טוב לכך.

תוכן איכותי

בשביל לנהל עמוד מצליח ולמשוך קהל אתם חייבים לתת לו ערך משמעותי. תוכן איכותי הוא אותו ערך. בואו נבין מהם החומרים שיוצרים תוכן איכותי:

  • מקוריות – האינסטגרם מוצף בהמון עמודים שמתחרים על ליבו של הגולש המצוי. בכדי למשוך תשומת לב תהיו חייבים לייצר משהו חדש. שימו לב שזה לא אומר בהכרח משהו שמאד מסובך להפיק אותו. זו יכולה להיות למשל סדרת תמונות וסרטונים של אימונים אישיים במיקומים לא שגרתיים או צילומים של אביזרי ספורט בתאורה מיוחדת למשל.
  • צילום והקלטה איכותיים – כיום אין שום בעיה למצוא ציוד צילום ברמה, הוא יכלול: תאורה, חצובה ולעיתים גם עדשות שונות כולל עדשת עין הדג. ציוד כזה ידרוש מכם גם התמקצעות בהפעלה שלו אבל התמורה תגיע באופן וודאי. עמודים מקצועיים הם כאלו שמייד רואים שצולמו באופן מקצועי. זה כמובן עובד באותה צורה לגבי הקלטה – אם אתם מצלמים סרטוני כושר עם הדרכה, דאגו למיקרופונים איכותיים ולהקלטה נכונה. אין דבר מתסכל יותר מלשמוע רעשי רוח בסרטון כושר שצולם בים…
  • התמדה ותדירות – בשביל להגיע לקהל רחב תהיו חייבים להתמיד ולהעלות תוכן בתדירות קבועה. אתם צריכים לראות את עצמכם כערוץ כושר לכל דבר עם עוקבים שמצפים לתכנים שלכם. תתפלאו לשמוע אבל כאשר אתם מחסירים תכנים – יש הרבה עוקבים שמרגישים זאת ומתאכזבים.
  • האשתגים – זכרו לתייג כל פוסט בתגיות רלוונטיות. זהו כלי חזק ביותר שיכול להמשיך להזרים אליכם תנועה אפילו שנים קדימה.

 

לבסוף, כמה מילים על שיתוף הערוץ. אתם תהיו חייבים לשתף ולקדם באופן אקטיבי את עמוד האינסטגרם שלכם. מעבר לשיתופים ברשתות חברתיות, הדרך הכי יעילה לעשות זאת היא על ידי שיתופי פעולה עם עמודים אחרים. תוכלו להפיק תכנים משותפים ולתייג האחד את השני. שת"פים כאלו יכולים להביא לכם הרבה קהל חדש מאותו עמוד וגם ההיפך – עוקבים שלכם יתחילו לעקוב אחריו. זו הסיבה שאותם שת"פים יכולים להיות מאד פוריים לשני הצדדים. הרבה הצלחה לכם!

השארת תגובה