מעוניינים לשפר את שירות הלקוחות של חדר הכושר שלכם? מחפשים עוד אפיק יעיל לקדם זאת? אז מוקד טלפוני בענן הוא פתרון זמין ומתוחכם, שכדאי לכם מאוד להכיר! מה הוא מציע? כיצד שימוש חכם בו, תורם לשיפור שירות הלקוחות? לאחר שתקראו את ההסבר הבא, גם תבינו מדוע זהו סוג שירות פופולארי כל כך. אז בואו נתחיל.
מהו מוקד טלפוני בענן?
מערכות טלפוניה חיוניות לכל עסק ובוודאי לחדרי כושר. אך טלפוניה מתקדמת ומתוחכמת, עשויה להתבטא במערכת מורכבת ויקרה. הפתרון המודרני לסיבוך זה, הוא לצרוך את המוקד הטלפוני כשירות ענן. שילוב הדברים – מוקד טלפוני מודרני ומודל הענן, יספק לכם כלי עזר רב עוצמה ומשתלם מאוד. זאת, עבור שיפור שירות הלקוחות, שיפור יכולות השיווק של העסק, הגדלת מכירות ועוד תועלות ויתרונות חשובים שמייד נפרט אודותיהם. מדובר על הגרסה המודרנית ביותר של טלפוניה, אשר עובדת דרך תשתיות האינטרנט הסטנדרטיות. תודות לכך, היא מספקת גמישות ויכולות מתקדמות, שבעבר העסק הממוצע יכול היה רק לחלום עליהן.
כך תייעלו את שירות הלקוחות
באמצעות שימוש בשירות מוקד טלפוני בענן, שירות הלקוחות שלכם ישתפר. זאת, תודות לנקודות המפתח הבאות:
- מענה מיידי – אנשים לא מחבבים המתנה על הקו. אם כבר צריך להמתין, מוטב שזה יהיה מול המערכת שלכם. כלומר, לקבל מענה מיידי על ידי המערכת ואז להמתין, כאשר המערכת משמיעה ברקע מידע או מוזיקה לבחירתכם.
- תקשורת מכל מקום – תוכלו להשתמש בשירותי המוקד מכל מקום. זאת, מאחר שהוא “נמצא” למעשה בענן ולכן נגיש מכל מקום ומכל התקן שמחובר לאינטרנט. תוכלו לעשות זאת, גם באמצעות יצירת שלוחה סלולארית או Voicenter Softphone.
- שילוב קל במערכות המידע – המוקד משתלב בקלות עם מערכות המחשוב שלכם, כולל שימוש במידע ששמור בהן על הלקוחות.
- לשפר פעילות עובדים – מנהלים יכולים להתערב בניהול האינטראקציה עם הלקוחות בזמן אמת, דרך יכולות חיווי, חטיפה, האזנה ולחישה.
- לנטר בזמן אמת – ניתן לראות את מצב פעילות המוקד בצורה נוחה ומרוכזת. זאת, למשל בכדי להבין כמה שיחות נמצאות כרגע בהמתנה או כמה מתקשרים נוטשים בעקבותיה.
- לנתח לעומק – יכולת להפיק מהמערכת דו"חות שונים, במהירות ובנוחות. שימוש חכם ביכולת זו, עשוי לתרום מאוד לשיפור מתמיד בשירות הלקוחות ובהיבטים נוספים.
- הקלטת שיחות – מסייעת לנתח שיחות עם לקוחות ולהשתפר. ההקלטה היא כמובן גם כלי תיעוד חשוב.
יתרונות השירות של Voicenter
מעבר לכך, פתרון המוקד הטלפוני בענן של חברת וויסנטר מציע לכם גם את היתרונות הבאים:
- מאובטח – כולל הגדרה מתקדמת של משתמשים והרשאות במערכת.
- מבוזר – המערכת פועלת על שרתים מרובים במיקומים שונים, באופן שמקדם המשכיות עסקית ושירות איכותי.
- עדכני תמיד – עדכון התוכנות מתבצע בהתמדה ומאחורי הקלעים מבחינתכם כלקוחות. תודות לכך, אתם עובדים תמיד עם תוכנת המוקד, במצבה העדכני ביותר.
- משתלם – תודות לתשלום במודל ענן, אתם משלמים רק על מה שאתם צורכים בפועל. הדבר מתבטא כמובן, גם ביכולת לשנות בקלות את התכונות בהן משתמשים ואת התשלום עליהן.
- גמיש – המערכת מציעה יכולות רבות שמאפשרות התאמה אישית. למשל, יכולת חסימת שיחות יוצאות למספרי טלפון ספציפיים. עוד אפשרות חשובה, היא התאמת המענה לפי הלקוח המתקשר, מבחינת הודעות שמושמעות וניתוב לשלוחה מתאימה.
- אוטומטי – יכולות אוטומציה מתקדמות, אשר חוסכות לכם זמן יקר. למשל מנגנון חייגן אוטומטי או שירות CallBack (חזרה מידית ללקוח, שהשאיר פרטים באתרכם).
- אינטגרציה למאגר "אל תתקשר אליי".
לסיכום
מאחר שזהו שירות זמין, משתלם וקל לשילוב, כדאי לכל הפחות לנסות אותו.