שומרים על הבריאות: לא רק תזונה נכונה

כושר גופני ותזונה נכונה היו מאז ומעולם נוסחת פלא להורדה במשקל ושמירה על גוף חטוב ובריא. ובכל זאת ישנן דרכים נוספות באמצעותן אפשר לשמור על הגוף ועל הבריאות. אם גם אתם עוקבים אחר כל מה שחדש בתחום הבריאות ושמירה על גוף בריא: חשוב להמשיך ולקרוא את המידע שיעזור לכם לחיות נכון, בכל יום.

שומרים על הבריאות

דרכים לשמור על הבריאות מלבד תזונה נכונה

כולם כבר יודעים ששילוב ירקות, פירות ומוצרים טבעיים בתפריט היומי מועיל לשמור על בריאות הגוף והנפש. בזמן שאנו צורכים ירקות ירוקים – מצב הרוח שלנו משתפר. בזמן שאנו מורידים סוכרים מהתפריט – אנו שומרים על הגוף ממחלות. כמו גם ששתיית מים והימנעות ממשקאות מוגזים – תנקה רעלים ותשפר את תפקודי הגוף. אבל מלבד תזונה נכונה: מה עוד ניתן לעשות? הנה מספר פעילויות טובות:

פעילות גופנית

פעילות גופנית מכל סוג, נחשבת בריאה וטובה. כאשר הגוף שלנו זז, מתאמץ, נמתח ומשתחרר – חילוף החומרים עובד טוב יותר, סיבולת לב-ריאה משתפרת, אנו שורפים קלוריות ומרגישים טוב יותר.

כדי לבחון את הכושר שלכם, ניתן באמצעות שעון ספורט חכם לשמירה על הכושר, לעקוב בקלות אחר דופק, אחר שעות שינה ושאר מצבים גופניים. השעון יציג את מהירות הדופק שלכם, את הצעדים שצעדתם בכל יום, את המרחק שהלכתם ואת הקלוריות ששרפתם ועוד. נוסף לכך, באמצעות אביזרי ספורט כמו משקוליות, גומיות, מדרגה לאימוני אירובי וכדומה, אפשר לשפר את הכושר הגופני ולהגדיל טווחי תנועה ומאמץ.

שומרים על הבריאות

שמירה על היגיינה

אתם יכולים לאכול קייל וסברסים כל היום, אך עדיין לא לשמור על הבריאות שלכם אם תשהו במקום מזוהם. לכן חשוב לשמור על ניקיון גם בסביבת המגורים וגם בעבודה. הצטיידו בחומר חיטוי ידיים עבור כל סיטואציה. נקו את הבית ואת עמדת העבודה עם חומרים ייעודיים, ושמרו על הידיים באמצעות כפפות, תוך שימוש בחומרי ניקוי טבעיים.

שמירה על הנפש

גוף ונפש כמעט תמיד מתחברים, בעוד שמי שמבצע פעילות גופנית ירגיש מיד עלייה במצב הרוח. ובכל זאת, יש לתחזק גם את הנפש על ידי איתור תחביבים, ביצוע פעולות שעושות לכם טוב, כמו: רישום לחוגים, שמיעת הרצאות, קריאת ספרים, יציאה לבית קפה, ואפילו התחלה של פעילות התנדבותית עבור מטרה שחשובה לכם. יציאה (כמעט בכל יום) מהבית אל מגוון פעילויות, תשמור אתכם בריאים וחיוניים.

חיי חברה פעילים

אל תחיו בבדידות. נסו להגדיל מעגלים חברתיים, לסנן "חברים" שמשפיעים עליכם לרעה, ולבחור חברים ובני משפחה שתרצו לבלות עמם זמן איכות. אמצו חיית מחמד. אימוץ של כלב או חתול, אימוץ אוגר או מכרסם – יעשו לכם טוב. חיי חברה פעילים, יפעילו את הגוף, יספקו הכרות עם אנשים חדשים, וישמרו על גופכם בריא וחזק.  

השארת תגובה